27 آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه گزارش دادند که از صبح امروز بروز دست کم ۲۷ آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه گزارش شده است.

بر اساس این گزارش‌ها، بالن‌های آتش‌زایی که از نوار غزه به سوی شهرک‌های جنوب سرزمین‌های اشغالی روانه می‌شود دلیل بروز این آتش‌سوزی‌ها عنوان شده است.

این آتش‌سوزی‌ها در حالی گزارش می‌شوند که توپخانه رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه دو مقر نیروهای مقاومت فلسطین را در مرکز و جنوب نوار غزه بمباران کرد.

«اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اشاره به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونستی گفت:‌ «مقاومت دست بسته نخواهد ماند. اشغالگران باید مسئولیت جنایتشان علیه [مردم] نوار غزه را به دوش بکشند»

رضوان گفت که «شکستن محاصره تحمیلی علیه [مردم] غزه، حق ماست. تصمیم ما برای شکستن و مقابله با دشمن واضح است. هزینه آن هر چه می‌خواهد باشد... معادله واضح است: گلوله‌باران در مقابل گلوله‌باران، خون در مقابل خون، موشک در مقابل موشک».

حماس اعلام کرده است تا زمانی که رژیم صهیونیستی به توافق‌های خود عمل نکند ارسال بالن‌های آتش‌زا و دیگر اقدامات مقاومتی در مرز غزه را ادامه خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟