ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد ابراهیمی (ع)

به گزارش رکنا، نظامیان رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اقدام خود علیه فلسطینی‌ها در الخلیل کرانه باختری، مانع از رسیدن آنها به مسجد ابراهیمی (ع) برای ادای نماز صبح شدند.

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، نظامیان رژیم صهیونیستی با کار گذاشتن موانع و تشدید اقدامات نظامی در گیت‌های الکترونیکی و مسیرهای منتهی به مسجد ابراهیمی (ع)، مانع از ورود فلسطینی‌ها به این مسجد شدند و تنها اجازه ورود پنجاه نمازگزار را دادند.

«حفظی ابوسنینه» مدیر اداره اوقاف الخلیل اقدامات نظامیان صهیونیستی برای تخلیه مسجد از نمازگزاران فلسطینی را محکوم کرد.

وی گفت، ممانعت از ورود نمازگزاران به داخل مسجد ابراهیمی (ع) تجاوز به مقدسات اسلامی است که تحت حمایت منشورهای بین‌المللی هستند.

ابوسنینه ضمن اعلام اینکه مسجد ابراهیمی (ع) زیر نظر اوقاف فلسطین است و اوقاف فلسطین ازسرگیری نماز را در این مسجد اعلام کرده، از فلسطینی‌ها خواست برای ادامه نماز به حرم ابراهیمی (ع) بیایند.

در همین ارتباط، ماه گذشته (اردیبهشت) کمیته موسوم به هماهنگ‌کننده امور رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از تصویب طرح مصادره زمین‌های اطراف مسجد ابراهیمی (ع) در الخلیل در راستای اجرای پروژه‌ای صهیونیستی خبر داد (جزئیات بیشتر)

«محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان دوشنبه (دیروز) از کم شدن تدابیر ویژه مقابله با کرونا خبر داد و گفت، مساجد و کلیساها پس از سه ماه بازگشایی می‌شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟