کرونا در آمریکا / تعداد قربانیان به 96 هزار نفر رسید

به گزاش رکنا، بنابر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در شبانه‌روز گذشته ۲۳ هزار و ۳۳۴ مورد به تعداد مبتلایان کرونا در آمریکا و همچنین هزار و ۲۱۹ مورد به تعداد فوتی‌ها افزوده شد. به این ترتیب آمار کلی مبتلایان این کشور به یک میلیون و ۶۰۰ هزار و ۴۸۱ نفر و آمار کلی قربانیان هم به ۹۵ هزار و ۹۲۱ نفر رسید.

این آمار، مبتلایان این کشور از همه ۵۰ ایالت آن، ناحیه کلمبیا و سایر قلمروی ایالات متحده و همچنین افرادی که به این کشور بازگشته‌اند را شامل می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers اما آمار کل مبتلایان به کرونا در آمریکا را یک میلیون و ۶۴۵ هزار و ۳۵۳ نفر و قربانیان آن را ۹۷ هزار و ۶۵۵ نفر گزارش کرد.

آمار تعداد ابتلا به این ویروس در جهان نیز بنابر اعلام این پایگاه، پنج میلیون و ۳۰۶ هزار و ۹۲۸ نفر است. تعداد قربانیان این همه‌گیری جهانی در سراسر کره زمین هم ۳۴۰ هزار و ۷۲ نفر و تعداد بهبودیافتگان دو میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۳۰ نفر است.

آمریکا همچنان با فاصله در جایگاه نخست کشورهای درگیر قرار دارد و بعد از آن برزیل که به کانون جدید این بیماری تبدیل شده با ۳۳۲ هزار و ۳۸۲ مبتلا و ۲۱ هزار و ۱۱۶ قربانی در جایگاه دوم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 570527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟