کرونا ۳۰ هزار نفر در شرکت هواپیمایی امارات را اخراج کرد

به گزارش رکنا، به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی امارات قصد دارد حدود 30 هزار شغل را در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا کاهش دهد تا به این ترتیب در هزینه های خود صرفه جویی کرده باشد. در این صورت تعداد کل کارکنان این شرکت 30 درصد نسبت به 105هزار نفر پایان ماه مارس کاهش می یابد.

این شرکت همچنین قصد دارد بازنشستگی ناوگان A380 را تسریع کند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی امارات گفت هنوز هیچ اطلاعیه عمومی در مورد این تعدیل نیرو صادر نشده است ولی شرکت در حال بررسی هزینه ها و منابع مالی موجود است.

شرکت هواپیمایی امارات یکی از بزرگ ترین خطوط هوایی با پرواز های طولانی مدت است که در اوایل همین ماه گزارش داده بود باید برای رهایی از بحران ویروس کرونا وام گرفته و میزان بدهی خود را افزایش دهد و حتی شاید مجبور شود اقدامات سختگیرانه تری در پیش بگیرد.

این شرکت هواپیمایی دولتی که پروازهای مسافری خود را در ماه مارس به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف کرده اعلام کرد بازگشت میزان سفرها به شرایط قبل از کرونا حداقل 18 ماه طول می کشد.

این شرکت گزارش داد در سال مالی منتهی به پایان ماه مارس 21 درصد افزایش سوددهی داشته ولی همه گیری ویروس کرونا بر عملکرد آن در 3 ماهه پایانی آسیب رسانده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟