آمار مبتلایان کرونا در روسیه از ۲۷۲ هزار نفر گذشت

به گزارش رکنا، افزایش شدید شمار مبتلایان در روسیه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی همچنان ادامه دارد.

کرونا در روسیه

به نوشته «مسکو تایمز»، مرکز ویژه مقابله با ویروس کرونا در روسیه اعلام کرد، شمار مبتلایان در این کشور به ۲۷۲ هزار و ۴۳ نفر افزایش یافته است.

طبق اعلام این مرکز دولتی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۲۰۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است. همچنین در همین مدت، ۱۱۹ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه جان باختند و مجموع قربانیان این ویروس به ۲۵۳۷ تن رسیده است.

تا به امروز ۶۱۱۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در روسیه درمان شده و به خانه‌های خودشان برگشته‌اند.

کرونا در اوکراین ، لهستان و اتریش

آمارهای رسمی از سه کشور اوکراین، لهستان و اتریش در اروپا نشان می‌دهد، شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشورها رو به افزایش است.

از اوکراین آخرین خبرها حاکی است، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۸ نفر به شمار مبتلایان و ۲۱ نفر به میزان قربانیان ویروس کرونا افزوده شدند.

با احتساب موارد جدید، تا به امروز ۱۷۸۵۸ اوکراینی به ویروس کرونا مبتلا شدند و ۴۹۷ تن فوت کرده‌اند. ۴۹۰۶ نفر از بیماران مبتلا هم توانستند کرونا را شکست دهند.

کرونا در لهستان، یکی دیگر از کشورهای همسایه روسیه همچنان خبرساز است.

بنا بر آمار رسمی و جدید دولت لهستان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸ مورد جدید ابتلا به کرونا و ۵ مورد فوت بیماران مبتلا به این ویروس ثبت شده است.

تا به امروز در لهستان ابتلای ۱۸۱۸۴ نفر به کرونا و فوت ۹۱۲ نفر تایید شده است و ۷۱۷۵ نفر هم درمان شده‌اند.

مقام‌های اتریش هم امروز شنبه آمار جدیدی از وضعیت شیوع ویروس کرونا ارائه دادند. طبق اعلام رسمی دولت اتریش، ۹۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و فوت یک بیمار مبتلا به این ویروس در این کشور ثبت شده است.

با احتساب موارد تازه، شمار کل مبتلایان در اتریش به ۱۶۲۰۱ و تعداد جان باختگان به ۶۲۹ نفر افزایش یافته است. همچنین شمار بیماران مبتلا به کرونا در اتریش که توانستند این ویروس را شکست دهند به ۱۴۵۲۴ رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟