کرونا در شرق آسیا / روز بدون فوتی در چین و کره جنوبی

به گزارش رکنا، تازه‌ترین اطلاع‌رسانی‌ها درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا در منطقه شرق آسیا، از روز بدون فوتی در چین و کره جنوبی حکایت دارد.

کرونا در چین

به گزارش آسوشیتدپرس، کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد، در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید ابتلا در این کشور ثبت شده و هیچ فردی فوت نشده است.

طبق بیانیه این نهاد دولتی، تنها مورد ابتلای جدید به کرونا در شهر «تیانجین» ثبت شده است. با احتساب مورد جدید، تا به امروز در چین ۸۲۸۸۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و شمار فوتی‌ها در عدد ۴۶۳۳ ثابت مانده است.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در چین که موفق به شکست این ویروس شده و از بیمارستان‌ها به خانه برگشته‌اند، به ۷۸۰۴۶ نفر افزایش پیدا کرده است.

کرونا در کروه جنوبی

از کره جنوبی هم خبرها حاکی است، هیچ مورد جدید فوتی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت نشده است.

بنا بر اعلام مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های کره جنوبی، طی این مدت ۱۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده است. دوازده مورد تازه ابتلا به ویروس کرونا مربوط به شهر سئول پایتخت کره جنوبی بوده است.

این نهاد دولتی کره جنوبی احتمال میدهد که موارد جدید ابتلا، به حضور افراد در باشگاه‌های شبانه ارتباط داشته باشد.

با احتساب موارد جدید، شمار کل مبتلایان به کرونا در کره جنوبی ۱۰۸۴۰ نفر شده و تعداد فوتی‌ها در عدد ۲۵۶ ثابت مانده است.

تا به امروز تعداد بیماران مبتلا به کرونا در کره جنوبی که بهبود یافته‌اند به ۹۵۶۸ نفر افزایش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟