مرگ چهار اسپانیایی بر اثر سقوط هواپیمای نظامی بولیوی

به گزارش رکنا، ارتش بولیوی اعلام کرد، در نتیجه سقوط یک هواپیمای سبک نظامی در نزدیکی شهر «ترینیداد» این کشور شش نفر شامل چهار شهروند اسپانیایی کشته شدند.

بیانیه نیروی هوایی بولیوی

به نوشته رویترز، نیروی هوایی بولیوی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظامی از نوع «بیپکرفت بارُن بی-۵۵» این کشور در نزدیکی شهر ترینیداد این کشور سقوط کرد و در نتیجه آن شش نفر کشته شدند.

بنا بر اعلام نیروی هوایی بولیوی، در نتیجه سقوط این هواپیما دو خدمه و چهار شهروند اسپانیایی کشته شدند.

این شهروندان اسپانیایی در بحبوحه اقدامات دولت بولیوی در بستن مرزهای خود به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، در تدارک برای خروج از کشور و بازگشت به اسپانیا بودند.

سقوط بالگرد نظامی بولیوی

بالگرد نظامی بولیوی در نزدیکی شهر ترینیداد واقع در جنوب شرقی این کشور سقوط کرد. این بالگرد در همین شهر چهار شهروند اسپانیایی را سوار کرده بود و در نظر داشت به شهر «سانتا کروز» پرواز کند اما دچارر سانحه شد و هرگز به مقصد نرسید.

مقام‌های بولیوی از آغاز تحقیق درباره بررسی علت سقوط بالگرد خبر دادند و به گفته نیروی هوایی این کشور ظرف هشت روز آینده گزارش خود را منتشر خواهد کرد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که خلبان هواپیما دوازده دقیقه بعد از برخاستن از فرودگاه ترینیداد از نقص فنی در موتور هواپیما و قصدش برای برگرداندن آن به فرودگاه مبدأ خبر داد سپس ارتباط هواپیما با مرکز کنترل قطع شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟