افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اسرائیل

به گزارش رکنا، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) اعلام کرد، ۵۱ نفر دیگر در فلسطین اشغالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس گزارش «اسکای نیوز»، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در ادامه تصریح کرد، آمار مبتلایان به کرونا به ۱۶۱۵۲ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، وضعیت ۱۰۳ نفر از مبتلایان وخیم است و ۸۳ نفر آنها به دستگاه تنفس وصل هستند و تعداد فوتی‌ها نیز به ۲۲۵ نفر افزایش پیدا کرده است.

مقامات ارشد در وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هفته قبل گفته بودند تل‌آویو اقدامات لازم برای ایجاد شبکه‌ای گسترده برای نظارت بر روند شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی و انجام تعداد بالای آزمایش ابتلا به این ویروس را انجام نداده و برای موج دوم آن آماده نیست.

پیش از این نیز گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان داده بود که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

مسئولان آسایشگاه‌ها و خانه‌های سالمندان در فلسطین اشغالی نیز می‌گویند به دلیل بی‌توجهی رژیم تل‌آویو به این اماکن در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، میزان مرگ‌ومیر آنها رو به افزایش است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟