کرونا در شرق آسیا / چین یک مبتلا و بدون فوتی؛ کره جنوبی۶ مبتلا و دو فوتی

به گزارش رکنا، ابتلای یک چینی به ویروس کرونا و عدم ثبت فوت در این کشور و ابتلای ۶ و فوت ۲ نفر در کره جنوبی، از بهبود اوضاع در این دو کشور شرق آسیا حکایت دارد.

کرونا در چین

به گزارش رویترز، چین اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته تنها یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

ابتلای یک نفر جدید به کرونا در چین در حالی صورت گرفته که روز قبل مقام‌های چین از ابتلای ۱۲ نفر به این ویروس خبر داده بودند.

با احتساب یک مورد جدید ابتلا به کرونا، شمار کل مبتلایان این ویروس در چین به ۸۲۸۷۵ نفر رسیده که از این تعداد، ۷۷۶۸۵ نفر درمان شده و به خانه برگشته‌اند.

طبق اعلام کمیسیون ملی بهداشت چین، در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت نشده و شمار جان باختگان در عدد ۴۶۳۳ ثابت مانده است.

کرونا در ژاپن

مقام‌های ژاپن هم آمار جدیدی درباره شمار میزان مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در این کشور ارائه دادند.

طبق تازه‌ترین آمار و ارقام، میزان مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن به ۱۴۳۰۳ نفر رسیده است. به گفته مقام‌های ژاپنی، تا امروز (شنبه) ۴۵۵ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان داده‌اند.

شمار مبتلایان ژاپنی که توانستند ویروس کرونا را شکست داده و درمان بشوند به ۲۹۷۵ نفر افزایش یافته است.

کرونا در کره جنوبی

جدیدترین خبرها درباره شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی هم حاکی از ادامه بهبودی اوضاع در این کشور است.

به گفته مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ کره جنوبی، طی شبانه روز گذشته ۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و دو مورد فوتی ثبت شده است.

با احتساب موارد جدید، تا به امروز ۱۰۷۸۰ نفر در کره جنوبی به کرونا مبتلا و ۲۵۰ نفر قربانی شدند. شمار مبتلایان درمان شده در این کشور به ۹۱۲۳ نفر رسیده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟