قربانیان کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۴۰ نفر رسید

به گزارش رکنا، بر اساس اعلام مقامات رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته تست ابتلا به کرونای ۱۷۳ نفر دیگر در سرزمین‌های اشغالی مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به ۷ هزار و ۳۰ نفر برسد.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۴۰ نفر برسد.

تا کنون ۳۳۸ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی بهبودی خود را بدست آورده‌اند و از مجموع مبتلایان ۱۱۵ نفر در شرایط وخیم قرار دارند.

گزارش محرمانه‌ای در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز به دلیل کمبود تجهیزات مقابله با ویروس کرونا، مجبور به تغییر کاربری کارخانه موشک‌سازی به کارگاه تولید دستگاه تنفسی شد.

از سوی دیگر بعد از قرنطینه شدن «یاکوف لیتزمن» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی به دلیل ابتلا به ویروس «کووید۱۹»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز برای دومین بار در هفته جاری قرنطینه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 555920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟