درگیری شدید لفظی میان نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش رکنا، برخی منابع صهیونیستی از درگیری لفظی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک ویدئو کنفرانس خبر دادند.

بر این اساس، پس از آنکه نتانیاهو اعضای کابینه خود را به درز اطلاعات به رسانه‌ها متهم کرد، این درگیری لفظی بروز کرد.

نتانیاهو در این ویدئو کنفرانس گفت: نباید اطلاعات اینجا را به رسانه‌ها درز دهید. این کار کمکی به شما نخواهد کرد. اگر قرار است این اتفاق بیافتد پس بگذارید جلسات را به صورت زنده برای مردم پخش کنیم. حاضرم برای شناسایی کسی که اطلاعات را به بیرون درز داده از دستگاه دروغ سنج استفاده کنم.

وی با متهم کردم نفتالی بنت به کم کاری، او را متهم کرد نتوانسته است ابزار‌های کافی برای تشخیص ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی محیا کند. پس از این اتهامات، نفتالی بنت به شدت واکنش نشان داد و دو طرف بر سر یکدیگر فریاد کشیدند.

نتانیاهو که رئیس حزب لیکود است پیشتر برای تشکیل کابینه مجبور شد با نفتالی بنت که از حزب خانه یهودی است ائتلاف کند. با این حال، به تازگی نتانیاهو توانسته است با بنی گانتز، رئیس حزب آبی و سفید برای تشکیل کابینه ائتلافی به توافق برسد. این اتفاق می‌تواند باعث جدایی حزب خانه یهود و بیرون رفتن نفتالی بنت از کابینه رژیم صهیونیستی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 555450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟