بازداشت تعدادی از فعالان عربستانی در سایه‌ی کرونا

به گزارش رکنا، صفحه "معتقلی الرأی" (زندانیان اندیشه عربستان) از بازداشت شمار زیادی از فعالان این کشور از سوی رژیم سعودی خبر داد.

بر اساس این گزارش رژیم سعودی با سوء استفاده از مشغول شدن دنیا به بحران ویروس کرونا موج جدیدی از بازداشت فعالان را آغاز کرده است.

«مجتهد» کاربر معروف سعودی هفته گذشته در توئیتهایی افشا کرد که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان پیشنهادی از سوی شخصی با نام اختصاری (س.ق) دریافت کرده مبنی بر بر اینکه از شرایط به وجود آمده در کشور به سبب شیوع کرونا به نفع خود استفاده کند.

مجتهد ادامه داد که این شخص به بن سلمان پیشنهاد کرده تا از شرایط منع آمد و شد و ریختن نگهبان‌ها به خیابان‌ها استفاده کرده و اعلام کند که به دلیل توصیه پزشکان «ملک سلمان» پادشاه عربستان٬ وی اداره امور مملکت را به دست می‌گیرد. پس از اینکه مردم به این شرایط عادت کردند٬ بن سلمان به پدرش بگوید که از منصب خود کناره‌گیری کرده و او را برای پادشاهی معرفی کند.

وزارت بهداشت عربستان امروز سه شنبه اعلام کرد که 110 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا و دو مورد فوتی در این کشور به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش تاکنون 1563 نفر در عربستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 10 تن از آنها جان خود را از دست داده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 555323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟