به گزارش رکنا، مقامات آمریکا از جان باختن ۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالت واشنگتن خبر دادند.

در حال حاضر شمار تلفات ویروس کرونا در آمریکا به ۱۴ نفر افزایش یافته است. شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور نیز به ۲۲۶ نفر رسیده است.

فرماندار نیویورک اعلام کرد که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این ایالت به ۳۳ نفر افزایش یافته است.

امروز جمعه و به دنبال تأیید ابتلای ۳ نفر در ایالت مریلند آمریکا به ویروس کرونا، «لری هوگن» فرماندار این ایالت حالت فوق العاده اعلام کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز بازدید از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (سی‌دی‌سی) را به دلیل ترس از ابتلا به ویروس کرونا لغو کرد.

کاخ سفید در توجیه لغو این بازدید‌ها اعلام کرد ترامپ قصد ندارد در ماموریت مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در راستای محافظت از سلامت و رفاه مردم، مداخله‌ای انجام دهد.

در حالی که پیش از این وزارت بهداشت آمریکا از افزایش تلفات ویروس کرونا در این کشور خبر داده بود، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور و فرمانده مستقیم بحران کرونا در آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده از مردم این کشور خواست برای خرید ماسک و تجهیزات پزشکی به فروشگاه‌ها هجوم نیاورند.

در حال حاضر شمار افراد مبتلا به ویرس کرونا در جهان از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده است و حدود ۳۴۰۰ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 549106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟