چندین عضو حماس و اسیر آزاد شده در کرانه باختری بازداشت شدند

بازداشت چند عضو حماس در کرانه باختری

 

بازداشت چند عضو حماس در کرانه باختری

به گزارش رکنا، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) دست به بازداشت‌های گسترده در کرانه باختری و قدس اشغالی زدند که از جمله بازداشتی‌ها چند نفر از اعضای ارشد جنبش حماس و اسرای آزاد شده بودند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، دفتر اطلاع‌رسانی اسرای فلسطینی اعلام کرد: نظامیان صهیونیستی به اردوگاه «الجلزون» یورش بردند و «باجس نخله» (۵۲ ساله) اسیر آزاد شده و از سران حماس را بازداشت کردند؛ وی پس از ۱۹ ماه زندان در ژوئیه گذشته آزاد شد.

دیگر عضو ارشد حماس که دستگیر شده «احمد مصطفی زید» (۵۲ ساله) است که ۱۱ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی بوده و چند ماه قبل پس از یک سال و نیم بازداشت اداری، آزاد شده بود.

«سائد ابوالبهاء» (۴۳ ساله) سومین عضو ارشد بازداشت شده حماس است که در منزلش در شهر «بیتونیا» در غرب رام‌الله بازداشت شد. وی در سال ۲۰۱۸ پس از ۲۰ ماه زندان آزاد شده بود و در سال ۲۰۱۹ بار دیگر بازداشت شده و ۱۰ ماه را در زندان گذراند.

بر اساس این گزارش، چندین اسیر آزاد شده دیگر نیز در رام‌الله، «عین سینیا» در شمال رام‌الله، «مادما» در جنوب نابلس، «عورتا» در جنوب نابلس، «عسکر البلد»، «طولکرم»، «دورا» در جنوب الخلیل، «بیت فوریک» در شرق نابلس و «الزاویه» در غرب سلفیت بازداشت شدند.

همچنین نظامیان صهیونیستی تعدادی از جوانان فلسطینی را در «حاره السعدیه» در بخش قدیمی قدس و «عیسویه» قدس دستگیر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟