تأیید ابتلای ۳ نفر به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش رکنا، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز از ثبت یک مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

طبق گزارش وبگاه «الیوم‌السابع»، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه(دیروز) نیز از ابتلای یک فرد به ویروس کرونا خبر داد و افزود که این فرد به تازگی از ایتالیا بازگشته و اکنون در قرنطینه قرار دارد.

طبق این گزارش، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را تا کنون سه نفر اعلام کرده و اجرای تحقیقات گسترده از این افراد برای مشخص شدن مکان‌های تردد آن‌ها و افرادی که با آن‌ها در تماس بوده‌اند، آغاز کرده تا این افراد را به مدت دو هفته قرنطینه کند.

مقامات رژیم صهیونیستی از اتباع این رژیم خواسته‌اند تا از سفر به خارج از سرزمین اشغالی، شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی، تجمع‌ها و محل‌های شلوغ و استفاده از وسایط نقلیه عمومی خودداری کنند.

شرکت‌های هواپیمایی و گردشگری رژیم صهیونیستی نیز از وارد آمدن خسارت‌های مالی سنگین به این شرکت‌ها در نتیجه لغو بلیت‌های رزرو شده و اعمال محدودیت برای ورود گردشگران و اتباع خارجی به سرزمین اشغالی خبر داده‌اند.

رژیم صهیونیستی همچنین حدود ۱۴۰۰ نفر را به دلیل مشکوک بودن به ابتلا به ویروس کرونا در منازلشان قرنطینه کرده‌اند. این افراد با اتباع کره جنوبی که اواخر ماه گذشته به سرزمین اشغالی سفر کرده و ابتلای تعدادی از آن‌ها به ویروس کرونا مثبت اعلام شده، در ارتباط بوده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟