حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال غزه

به گزارش رکنا، منابع محلی بامداد شنبه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نقاطی در نوار غزه خبر می‌دهند.

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزا‌لم‌پست»، نیروی هوایی ارتش اسرائیل به بهانه شلیک شدن چند راکت از نوار غزه، شمال این منطقه را چند بار هدف قرار داده است.

شبکه «آی۲۴ نیوز» نیز از فعال شدن دوباره آژیرهای هشدار حمله راکتی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک غزه خبر داد.

خبرگزاری شهاب به نقل از پایگاه خبری «یدیعوت آحرونوت» نیز نوشت که حداقل یک راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده که پیش از برخورد توسط سامانه‌های پدافندی رهگیری شد.

این رسانه فلسطینی به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش اسرائیل می‌گوید «در حال نزدیک شدن به نقطه غیرقابل بازگشت هستند و واکنش سختی نشان خواهند داد».

شامگاه جمعه بود که ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که یک راکت از نوار غزه به سوی شهرک سدیروت شلیک شد که سامانه گنبد آهنین این موشک را رهگیری کرده است.

صهیونیست‌ها عصر روز جمعه نیز مدعی شده بودند که سه گلوله خمپاره از نوار غزه به سوی شهرک‌های اطراف شلیک شده است.

مردم نوار غزه امروز (جمعه) پس از اقامه نماز، اعتراضات گسترده خود علیه طرح موسوم به «معامله قرن» و الحاق دره رود اردن به رژیم صهیونیستی را آغاز کرده‌اند و این اعتراضات در برخی مناطق به درگیری کشیده شده است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا هفته قبل طی نشست خبری به همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. در این طرح، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟