زیاد نخاله: آنهایی که از کاباره ها آمده اند به دنبال تغییر تاریخ هستند

به گزارش رکنا، به نقل از شبکه العالم زیاد النخاله با صدور بیانیه ای گفت: آنها می خواهند پس از سالهای طولانی مبارزه و فداکاری ملت و امت ما، مردم ما را به بردگی صهیونیست ها در بیاورند، آنهایی که از کاباره ها آمده اند فکر می کنند که می توانند تاریخ و عقاید را همانند تغییر دکور منزلشان تغییر دهند و یا اینکه ملت ها فرهنگ خود را به راحتی فراموش کنند.

وی با اشاره به موضع برخی کشورهای عربی گفت: واکنش بسیاری از کشورهای عربی را دنبال کرده ایم که نشان می دهد رهبران آنها از مسئولیت های خود در برابر فلسطین فرار می کنند.

النخاله در پایان با فراخوان مردم فلسطین به کنار گذاشتن اختلافات افزود: دیگر سخنرانی ها و بیانیه ها و تعارف کردن ها فایده ای ندارد و ما باید با فداکاری واقعیت های جدیدی را خلق کنیم.

دبیرکل جنبش فلسطینی «جهاد اسلامی» اعلام کرد، «معامله قرن» تنها ملت فلسطین را هدف نگرفته بلکه طرحی علیه تمام مسلمانان و عرب‌هاست و چالشی بزرگ برای امت اسلام به شمار می‌رود.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه (دیروز/ ۸ بهمن ماه) در یک کنفرانس خبری مشترک با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از معامله قرن رونمایی کرد.

در این طرح نه تنها حق بازگشت آوارگان لغو شده بلکه شهر «ابودیس» به عنوان پایتخت دولت آینده فلسطین معرفی شده و قدس شرقی و غربی پایتخت دولت اسرائیل در نظر گرفته شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟