از نظر اوباما ترامپ یک "فاشیست" است

به گزارش رکنا، دیلی میل گزارش داد، تیم کین که در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری از سوی هیلاری کلینتون انتخاب شد، بر اساس تصاویر مربوط به یک مستند، این صحبت را در مقابل دوربین خطاب به کلینتون مطرح می‌کند.

کین در یک کلیپ مربوط به این مستند درباره هیلاری کلینتون، خطاب به او درباره اظهارنظر باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان کمپین سال ۲۰۱۶ میگوید: "باراک اوباما شب قبل با من تماس گرفت و گفت، تیم! یادت باشد الان زمان سنتی عمل کردن نیست. تو باید جلوی ورود یک فاشیست به کاخ سفید را بگیری."

کین در ادامه این صحبتش خندیده و اضافه می‌کند: اوباما من را میشناسد و می‌داند که من خودم هم چنین چیزی می‌خواهم. هیلاری کلینتون در پاسخ به او می‌گوید: من هم چنین احساسی را دارم.

کلینتون ادامه می‌دهد: اما این مسئولیت مسئولیت سنگینی است.

این نامزد ریاست جمهوری سابق حزب دموکرات آمریکا روز شنبه در جریان افتتاحیه نمایش این مستند با نام "هیلاری" در جشنواره فیلم ساندنس حضور یافت.

با این حال بر اساس تصاویر منتشر شده از این مراسم، هیلاری کلینتون قبل از آنکه پخش فیلم آغاز شود، سالن جشنواره واقع در شهر پارک سیتی در ایالت یوتای آمریکا را ترک می‌کند.

این مستند بعد از آن خبرساز شد که نشریه هالیوود ریپورتر گزارش کرد، بر اساس یک کلیپ از این فیلم، هیلاری کلینتون به برنی سندرز، رقیب سابقش در زمان کمپین ریاست جمهوری مقدماتی حزب دموکرات درسال ۲۰۱۶ حمله می‌کند.

کلینتون در این مستند درباره سندرز می‌گوید: او سالها در کنگره بوده است. تنها یک سناتور است که از او حمایت می‌کند. هیچ کس او را دوست ندارد. هیچ کس نمی‌خواهد با او کار کند. او هیچ کاری انجام نداده است. او فقط یک سیاستمدار بوده است.

به گزارش ایسنا، هیلاری کلینتون چند روز پیش با تغییر موضعش در قبال برنی سندرز گفته بود، چنانچه سندرز در رقابت مقدماتی حزب دموکرات برای انتخاب نامزد ریاست جمهوری انتخابات ۲۰۲۰ پیروز شود از او حمایت خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟