به گزارش رکنا، اداره پلیس ایالت مونتانا در شمال غرب آمریکا زمان وقوع این تیراندازی را ساعت ۲ صبح سه‌شنبه (به وقت محلی) اعلام کرد.

این تیراندازی در محل تفریحی و سرگرمی ایالت مونتانا رخ داد و پلیس به محض ورود به این مکان با اجساد سه نفر از کشته‌شدگان مواجه شد.

به گفته مقام‌های پلیس، فرد مسلح حدود ساعت ۶ صبح سه‌شنبه (وقت محلی آمریکا) در یک مایلی محل حادثه توسط پلیس کشته شد.

انگیزه فرد مظنون به تیراندازی هنوز مشخص نیست. دبستان نزدیک به محل کشته‌شدن فرد مظنون کلاس های درس را تعطیل و برنامه های خود را به زمان دیگری موکول کرد.

به گفته پلیس، فرد دیگری در این تیراندازی مجروح شده است و در بیمارستان بسر می‌برد.

بروز تیراندازی‌های مکرر در آمریکا این موضوع را به امری عادی در این کشور و سوژه مورد انتقاد مخالفان حمل سلاح تبدیل کرده است. چندی پیش درگیری مسلحانه در ایالت نیوجرسی آمریکا ۶ نفر کشته شدند.

آمریکایی ها با شرکت در تجمعاتی به افزایش حملات مسلحانه در این کشور معترضند و خواستار اتخاذ تمهیدات بیشتر برای کنترل مالکیت سلاح هستند.

در حادثه دیگری که ماه جاری (آذر) رخ داد، پلیس شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانای آمریکا اعلام کرد که ۱۱ نفر در جریان تیراندازی در حاشیه « فرنچ کوارتر » از قدیمی‌ترین محله‌های این شهر زخمی شدند.

شهر « دیتون » در ایالت اوهایو و « ال پاسو » در ایالت تگزاس نیز چندی پیش صحنه تیراندازی‌های مرگباری بود که بر اثر آن، در مجموع ۳۱ نفر کشته و ده‌ها تن زخمی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 526866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟