دستگیری یک مرد توسط پلیس آمریکا به خاطر غذا خوردن در ایستگاه قطار

به گزارش رکنا،بر اساس فیلم ضبط شده که در شبکه های اجتماعی پخش شده، پلیس آمریکا مردی که بر روی سکوی قطار سان فرانسیسکو در حال خوردن ساندویچ بود را دستگیر کرد.

در این فیلم، پلیس به مردی که بعدا با نام "استیو فاستر" معرفی شد گفت که خوردن بر روی سکوی قطار خلاف قانون ایالتی است. وقتی فاستر با عصبانیت به دوربین و مأمور حمله می کند، مأمور دست خود را روی کوله پشتی فاستر می گذارد.

فاستر اصرار داشت که هیچ کار خلافی انجام نداده و از ذکر نام خود امتناع می ورزید. وقتی افسر دوم وارد سکوی قطار شد این درگیری شدت گرفت و به فاستر دستبند زده شد.

فاستر به CNN گفت: "من قطعا راجع به این حادثه ناراحت، عصبانی و کمی نا امید هستم."

"آلیشا تروست" سخنگوی حمل و نقل سریع خلیج (BART) گفت که مأمور ما به فاستر هشدار داده اما وی را دستگیر نکرده است. دادگاه میزان جریمه ای که او باید پرداخت کند را تعیین خواهد کرد."

"باب پاورز" مدیرکل BART طی بیانیه ای با ابراز ناراحتی از چگونگی این موضوع، از فاستر، رانندگان، کارمندان و دیگران که نسبت به این فیلم واکنشی احساسی داشتند، عذرخواهی کرد.

در این بیانیه آمده: "با توجه به علائمی که در هر ایستگاه وجود دارد، خوردن غذا در منطقه پرداخت ممنوع است. نگرانی ما از خوردن غذا به عنوان یک سیستم حمل و نقل به خاطر تمیز نگهداشتن ایستگاه ها است."

مأمور ایستگاه از فاستر خواست تا خوردن را متوقف کند، اما پس از بی توجهی وی مجبور به صدور هشدار شد. فاستر از ارائه کارت شناسایی امتناع ورزید و به تمام افسرانی که در تمام مدت در این درگیری حضور داشتند توهین کرد.

به گفته پاورز، مأمورِ پلیسِ مستقل BART در حال انجام تحقیقات است.

فاستر در نهایت گفت: "امیدوارم آنها بر مسائلی مانند تیراندازی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تمرکز کنند."

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 517639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟