بلومبرگ نوشت پس از آن که شاهزاده سعودی پنت هاوس هفت هزار فوت مربعی (۶۵۰ مترمربع) خود در آسمانخراش پارک اَوِنْیو در نیویورک را ترک کرد، شرکت ترامپ او را تحت پیگرد قانونی قرار داده است.

سازمان آسمانخراش پارک اونیو که بخشی از شرکت رئیس جمهور آمریکاست، شاهزاده فیصل بن عبدالمجید آل سعود را از ماه فوریه سال گذشته میلادی تحت پیگرد قانونی قرار داده است، زیرا او یک آپارتمان لوکس را از سال ۲۰۱۳ در شرق منهتن اجاره کرده بود که از اوایل سال ۲۰۱۷ دیگر اجاره بها را پرداخت نکرده است.

بر اساس قرارداد میان طرفین، شاهزاده سعودی موافقت کرده بود که تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ اجاره بهای این پنت هاوس را بپردازد. این پنت هاوس در طبقه بیست و یکم آسمانخراش پارک اونیو متعلق به دونالد ترامپ قرار دارد و اجاره ماهیانه آن مبلغ ۷۵ هزار دلار تعیین شده بود.

حال بر اساس حکم ملیسا کرِیْن، قاضی دادگاه عالی نیویورک مورخ ۲۹ اوت ۲۰۱۹، شاهزاده فیصل بن عبدالمجید آل سعود باید مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به شرکت ترامپ بپردازد. اما کرین اعلام کرد که هنوز سؤالات زیادی وجود دارد و او پرونده را باز می‌گذارد تا تحقیقات ادامه یابد. وی جلسه بعدی را ۲۶ سپتامبر تعیین کرده است.

آسمانخراش پارک اونیو ترامپ ۳۵ طبقه دارد که زمانی کاربری آن هتل بود، ولی در سال ۲۰۰۲ به ۱۲۰ آپارتمان مجزا تغییر کاربری داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 502101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟