به گزارش رکنا ، به نقل از پایگاه العهد، در عملیات ارتش سوریه در حومه شمالی و شمال غربی حماه، 14 تروریست به هلاکت رسیدند.
خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) هم گزارش داد یگان‌هایی از ارتش سوریه، ضربات محکمی به مقرهای تروریست‌های جبهه النصره و خطوط کمک رسانی به آنها در حومه جنوبی ادلب و حومه شمالی حماه وارد کردند، این ضربات در پاسخ به تجاوزات مستمر تروریست‌ها و نقض مکرر توافق منطقه کاهش تنش صورت گرفته است.
خبرنگار سانا افزود گروه‌های تروریستی برای جبران خسارت‌ها و تلفات میدانی خود به برخی مواضع در مناطق رویارویی در حومه شمالی حماه حمله کردند که نیروهای ارتش به مقابله با آنها برخاستند و وارد درگیری‌های شدیدی با آنها شدند که در نتیجه آن، تلفات و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌ها وارد کردند، در این درگیری‌ها تعدادی جنگ افزار و خودرو تروریست‌ها و اتاق عملیات تروریست‌های گروه موسوم به گردان‌های العزه منهدم شد.
بر اساس این گزارش، توپخانه ارتش سوریه هم استحکامات تروریست‌های جبهه النصره را در شهرک اللطامنه در حومه شمالی حماه منهدم کرد که در نتیجه آن شماری از تروریست‌ها کشته و یا زخمی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟