داعش مسئولیت حمله به شیعیان ایالت بلوچستان را پذیرفت

گروه تروریستی داعش با انتشار متنی انفجار در بازار میوه منطقه هزارگنجی در کویته مرکز ایالت بلوچستان مسئولیت هدف قرار دادن شیعیان را برعهده گرفت.

گروه تروریستی داعش با انتشار متنی، انفجار در بازار میوه منطقه هزارگنجی در کویته مرکز ایالت بلوچستان مسئولیت هدف قرار دادن شیعیان را برعهده گرفت.

داعش قبل از این نیز در کراچی و بلوچستان حملات متعددی را علیه شیعیان طراحی و اجرا کرده بود. شیعیان پاکستان در اعتراض به حملات تروریستی امروز و روز گذشته در شهر کویته تحصن کردند.

شیعیان پاکستان هفته‌های اخیر نیز در اعتراض به تداوم قتل‌های هدفمند تروریستی تظاهرات و تجمع برگزار کردند و امروز نیز گروه‌های مذهبی و اجتماعی در شهر کویته دست به تحصن زدند.

برخی از مسئولان دولت ایالتی بلوچستان در محل تحصن حضور یافتند و با معترضان مذاکره کردند، ولی این مذاکرات موفقیت آمیز نبود.

صبح روز جمعه گذشته انفجار مهیبی در بازار میوه منطقه هزارگنجی واقع در کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان به وقوع پیوست که بر اثر آن دست‌کم 20 نفر کشته و 48 نفر زخمی شدند. بیشتر قربانیان این حادثه تروریستی از قوم هزاره و شیعیان هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟