به گزارش رکنا، به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) از مقامات اوگاندا درخواست کرد افرادی را که یک زن آمریکایی را به همراه راننده اش در پارک ملی ملکه الیزابت در اوگاندا ربوده بودند، محاکمه کنند.

ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: اوگاندا باید آدم ربایانی که یک گردشگر آمریکایی را به همراه راننده اش به گروگان گرفته بودند، پیدا کند تا مردم برای رفتن به این کشور احساس امنیت کنند. به سرعت و بی پرده آن‌ها را محاکمه کنید.

«کیم سو اندیکات»، یک زن آمریکایی به همراه راننده اش هفته گذشته در حالی که از پارک ملی ملکه الیزابت در اوگاندا بازدید می‌کردند، بوسیله افرادی ناشناس ربوده شدند. این دو نفر به مدت ۵ روز به گروگان گرفته شده و آدم ربا‌ها خواستار مبلغ ۵۰۰۰۰۰ دلار خون بها برای آزادی آن‌ها بودند.

مقامات اوگاندا روز گذشته (یکشنبه) اعلام کردند که این دو نفر نجات یافتند و در سلامت کامل به سر می‌برند.‌ ای بی سی نیوز گزارش داد هزینه خون بهای آن‌ها برای تضمین آزادی پرداخت شد. پلیس اوگاندا اعلام کرد این گردشگر آمریکایی را امروز (دوشنبه) به سفیر آمریکا تحویل خواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟