شبکه خبری المسیره از درهم کوبیده شدن مواضع نظامیان سعودی و مزدورانشان با دو موشک زلزال 1 و گلوله‌های توپ در منطقه نجران خبر داد.

یک منبع نظامی یمنی در این باره گفت یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی امروز شنبه مواضع و تجمعات نظامیان و مزدوران سعودی در جبهه نجران را در هم کوبید که طی آن خسارت‌ها و تلفاتی به آنها وارد شد.

این منبع افزود یگان موشکی، دو موشک زلزال 1 به تجمعات نظامیان سعودی و مزدورانشان در مناطق هم مرز در جبهه نجران شلیک کرده است.

به گفته این منبع، یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هم تجمعات نظامیان سعودی و مزدوران آنها را در حصن الحماد و صحراء البقع درهم کوبید.

روز جمعه نیز یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک زالزال 1 تولید داخل را به سمت مواضع نظامیان سعودی در مجتمع عاکفه شلیک کرد.

اعلام توافق طرف‌های یمنی درباره بازگشایی گذرگاه‌های انسانی

از سوی دیگر بر اساس گزارش شبکه الجزیره، سازمان ملل متحد اعلام کرد طرف‌های یمنی درباره گشودن گذرگاه‌های انسانی بسته در یمن به توافق دست یافتند.

جاده الحدیده به صنعاء اولین جاده بسته‌ای است که قرار است بازگشایی شود و جاده‌های دیگر هم در مراحل بعدی باز خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟