حضور کشتی‌های جنگی رژیم‌صهیونیستی در نزدیکی سواحل لبنان

به گزارش رکنا، به نقل از شبکه خبری الحدث، رسانه های رژیم صهیونیستی از حضور کشتی های جنگی اسرائیل در نزدیکی سواحل جنوبی لبنان خبر دادند.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین در حریم هوایی دو منطقه "النبطیه" و "التفاح" در جنوب لبنان به پرواز درآمدند و دیوار صوتی را شکستند. جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین هنگام پرواز در حریم هوایی منطقه "صور" و مناطق اطراف آن در جنوب لبنان اقدام به پرتاب بالن های حرارتی کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز از پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز صیدا در جنوب لبنان و شکستن دیوار صوتی خبر داد.

این در حالی است که ساعتی پیش سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف مهاجمی بر فراز مناطق نزدیک به دمشق درگیر شده‌اند.

سوری‌ها می‌گویند سامانه‌های پدافند هوایی این کشور موشک‌هایی را که به سوی خاک این کشور شلیک شده بود، در مناطق اطراف دمشق رهگیری کرده و آن‌ها را هدف گرفته‌اند.

در این میان برخی رسانه‌های نزدیک به سعودی در حالی که می‌گویند موشک‌ها اسرائیلی بوده، بر این نکته اصرار دارند که هدف موشک‌های اسرائیل را «زاردخانه‌های تسلیحاتی حزب‌الله» توصیف کنند.

با این حال برخی منابع رسانه‌ای صهیونیست بر این نکته اصرار دارند که حمله توسط جنگنده‌های اسرائیلی انجام شده و هدف نیز «انبارهای تسلیحاتی ایران» بوده است.

اما سوری‌ها تأکید دارند که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور توانسته است اهداف مهاجم را رهگیری و منهدم کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 447598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟