جلیقه‌زرد‌ها در فلسطین اشغالی برای دومین بار به خیابان‌ها آمدند+ تصاویر

به گزارش رکنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، صدها معترض جلیقه‌زرد صهیونیست شب گذشته در اعتراض به گرانی کالاها و سیاست های نادرست اقتصادی رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند و خیابان ها را مسدود کردند.

شبکه ده رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه اعلام کرد شمار معترضان در حدود 400 نفر بوده است. معترضان با پلاکاردهایی که روی آنها عباراتی همچون «باید علیه گرانی بجنگیم» و «از هدر دادن پول در شهرک ها دست بر دارید» نوشته شده بود، در خیابان های تل آویو تظاهرات کردند.

طبق اعلام شبکه ده اسرائیل، نخستین تظاهرات که با الهام از جنبش جلیقه‌زردهای فرانسوی در اعتراض به افزایش برخی مواد غذایی و آب و برق در تل آویو برگزار شود، در چهاردهم ماه جاری میلادی بود. در تظاهرات نخست، درگیری هایی میان معترضان و نیروهای پلیس Police بوجود آمد. شبکه دو رژیم صهیونیستی همان زمان اعلام کرد بسیاری از مقامات و رؤسای احزاب اسرائیلی از جمله یائیر لاپید، رئیس حزب یش عتید (آینده آنجاست) نیز در این تظاهرات مشارکت داشتند.

پیش‌بینی می‌شود سرزمین های اشغالی با آغاز سال 2019 میلادی شاهد افزایش قیمت برق، آب، برخی مواد غذایی و فرآورده های لبنی باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

9146610_895

9146611_716

کدخبر: 446958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟