نیروهای رژیم اشغالگر قدس امروز (سه‌شنبه) یک خانه دو طبقه را که متعلق به یک شهروند فلسطینی به نام امین عقیل بود در منطقه جبل المکبر واقع در شرق بیت المقدس تخریب کردند.

به گفته یکی از بستگان عقیل، این خانه به تازگی بازسازی شده بود و قرار بود پسران عقیل که به زودی ازدواج می‌کنند در آن ساکن شوند. ولی نظامیان رژیم اشغالگر قدس بدون هیچ اخطار قبلی این خانه را به بهانه اینکه بدون مجوز ساخته شده است، تخریب کردند.

شهروندان فلسطینی می گویند شهرداری قدس که زیر نظر صهیونیست‌ها است مانع ساخت و ساز و بازسازی خانه فلسطینی ها می شود و خانه های قدیمی که بازسازی شده باشند را به بهانه نداشتن مجوز تخریب می کند.

چندی پیش نیز یک گروه حامی حقوق شهروندان فلسطینی اعلام کرد شهرداری قدس به سادگی مجوز ساخت خانه برای مهاجران اسرائیلی را صادر می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد در زمین‌های مصادره شده شرق قدس خانه بسازند.

رژیم صهیونیستی پیش از این خانه شهید «ناصر ابوحمید» در رام‌الله را تخریب کرد. جنبش جهاد اسلامی فلسطین این اقدام اشغالگران را جنایت Crime جنگی و پیروی از سیاست مجازات دسته جمعی قلمداد کرد که با قانون Law بین‌المللی و حقوق‌بشری تناقض دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟