دیده بان حقوق بشر، اجلاس کاربران شبکه های مجازی در دبی را به تمسخر گرفت!

به گزارش رکنا، این سازمان در توییت تمسخرآمیزی نوشت "آیا کتابچه ای ( چگونه توییت کنی بدون اینکه به زندان Prison بروی ؟) نیز پخش خواهد شد؟

این سازمان در توییت دیگری نوشت : این کنفرانس از نقش افراد تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی در دبی قدردانی می کند اما تاثیر گذاران واقعی به دلیل نوشته های خود در فیس بوک، در زندان های امارات به سر می برند .مسخره است.

دیده بان حقوق بشر نوشت این اجلاس ؛ در صورت زندانی Prisoner نبودن احمد منصور و دیگر فعالان به اتهام استفاده از شبکه های اجتماعی ، کمی اعتبار داشت.

این سازمان افزود: احمد منصور، اسامه النجار و ناصر بن غیث در شبکه های اجتماعی خیلی تاثیرگذار بودند اما در این کنفرانس شرکت نکردند زیرا به دلیل توییت های خود که مورد پسند مسئولان دولت امارات نبود، پشت میله های زندان هستند.

دیده بان حقوق بشر در ماه اکتبر نیز با صدور بیانیه ای تاکید کرد امارات برای نشان دادن خودش به عنوان کشوری مترقی هزینه زیادی می کند اما در حقیقت دیکتاتوری است که به قانون Law احترام نمی گذارد.

این بیانیه به افزایش اقدامات سرکوب گرانه امارات از سال 2011 اشاره کرد و اینکه مقامات این کشور بی وقفه در حال سرکوب آزادی Freedom بیان و تشکیل جمعیت ها و بازداشت افراد و مجازات منتقدان مسالمت جو و مخالفان سیاسی و فعالان حقوق بشر هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟