نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری یورش بردند

به گزارش رکنا، نظامیان صهیونیست صبح امروز (یکشنبه) با یورش به اردوگاه "بلاطه" در شرق نابلس یک تن و با حمله به اردوگاهی در شرق این شهر سه فلسطینی دیگر را دستگیر کردند.

گشتی های رژیم صهیونیستی با حمله به شهرک های 'سالم' در شرق نابلس، 'عصیره القبلیه' و 'اللبن' در جنوب این شهر ، منطقه 'سده الفحص' در شهر 'الخلیل' و شهرک 'عزون' در شرق 'قلقیلیه' و منطقه 'الکرکفه' در 'بیت لحم' شمار زیادی فلسطینی را دستگیر کردند.

فلسطین الیوم از تعداد دقیق فلسطینیهای بازداشت شده امروز توسط نظامیان صهیونیست گزارشی منتشر نکرده است .

ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین ماه متوالی همچنان در حال ماموریت یافتن 'اشرف نعالوه' مجری عملیات در 'برکان' در منطقه 'سلفیت' در شمال کرانه باختری است که در آن دو شهرک نشین صهیونیست کشته و سومی زخمی شده است.

نعالوه که زادگاهش در روستای 'شویکه' در شهر طولکرم است تاکنون توانسته از دید نظامیان صهیونیستی مخفی باشد، به رغم اینکه ارتش اشغالگر مدعی است که دستگیری وی طی چند ساعت صورت می گیرد، اما تاکنون در این امر شکست خورده و نگران است نعالوه با اسلحه تیربار که در اختیار دارد، یک عملیات شهادت طلبانه دیگر انجام دهد.

نظامیان رژیم صهیونیستی هر روز به بهانه ایی جدید به شهرها و مناطق مسکونی فلسطین یورش می برد تا رد پایی از نعالوه به دست آورد. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی پس از ابراز ناتوانی نسبت در دستگیری نعالوه، وی را 'شبح' توصیف کرده و اقدام به اعزام دو گردان به کرانه باختری و اعلام آماده باش کامل در این منطقه نمود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟