«عزیز هناوی» یکی از مسئولان دیدبان مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مغرب گفت، شرکت صهیونیستی «نتافیم » در این نمایشگاه شرکت کرده بود اما مخالفان عادی سازی روابط با این رژیم به این امر اعتراض کرده و باعث شدند مسئولان نمایشگاه غرفه این شرکت صهیونیستی را تعطیل کنند.

هناوی افزود، مسئولان برگزاری این نمایشگاه وقتی متوجه شدند حضور شرکت صهیونیستی نتافیم باعث ایجاد تنش و مشکل شده است، از مسئولان این غرفه خواستند آن را تعطیل کند.

این فعال ضد صهیونیستی در ادامه گفت، شرکت نتافیم در نمایشگاه های دوره ای مغرب به ویژه نمایشگاه محصولات کشاورزی شرکت می کرد و دیدبان مبارزه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در مغرب پیش از این نیز از مسئولان برگزاری این نمایشگاه ها در دادگاه شکایت کرده بود .

هناوی، دولت را مسئول عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانست و گفت، دولت در این خصوص قانون Law را نقض می کند زیرا اگر مقام های دولتی اجازه مشارکت این شرکت هایی را ندهند، آن ها چگونه می توانند وارد مغرب شوند.

وی در پایان گفت، پیکر شهید «مصطفی علال قزبیر» که در مبارزه با ارتش رژیم صهیونیستی در سال 1994 در جنوب لبنان به شهادت رسید، در شهر ارفود دفن شده است، مسئولان باید به احترام این شهید اجازه حضور صهیونیست ها را ندهند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟