رژیم صهیونیستی عهد تمیمی را ممنوع‌الخروج کرد

به گزارش رکنا، به نقل از میدل ایست آی؛ مقامات صهیونیست خروج «عهد تمیمی» فعال نوجوان فلسطینی-که به نماد مقاومت مردمش در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها تبدیل شد است- و خانواده اش از فلسطین را ممنوع کرده اند.

«بسیم تمیمی» پدر عهد تمیمی، می‌گوید او و خانواده اش قصد داشتند از طریق اردن به اروپا سفر کنند، اما مقامات فلسطینی به آن‌ها خبر دادند که مقامات صهیونیست آن‌ها را ممنوع الخروج کرده اند. او گفت قصد داشته اند صبح جمعه راهی شوند، اما با این خبر مواجه شده اند و دلیل این ممنوعیت هم اعلام نشده است.

به گفته او ، قرار بود آن‌ها در مراسمی برای گفتگو درباره جنبش مقاومت فلسطین و تجربه بازداشت شدن در سرزمین‌های اشغالی شرکت کنند.

پدر عهد در مصاحبه با شبکه «پرس تی‌وی» گفت رژیم صهیونیستی از ترس اینکه دخترش با دشمنان این رژیم رابطه نزدیکی برقرار کند و نقشه‌های این رژیم برای فروپاشی منطقه را از بین ببرد، از سفر او جلوگیری می‌کند.

ممنوعیت خروج عهد تمیمی از فلسطین دو ماه پس از اینکه او از زندان Prison آزاد شد صورت گرفت. عهد به جرم Crime سیلی زدن به یک سرباز صهیونیست که وارد حیاط خانه اش شده بود، هشت ماه در زندان حبس شد.

فیلم سیلی زدن عهد به سرباز مسلح صهیونیست در فضای مجازی پخش شد و خشم سیاستمداران صهیونیست را برانگیخت. آن‌ها خواستار تیراندازی به عهد -که در آن زمان 16 سال داشت- شدند.

یکی از مقامات صهیونیست در ماه آوریل در توییتر نوشت: «به نظر من حداقل باید یک تیر به زانویش می‌زدند تا بقیه زندگی اش را در خانه بگذراند».

عهد ۱۷ ساله که دسامبر گذشته بازداشت شده بود در ماه ژوئیه آزاد شد. مادر عهد نیز پس از هشت ماه حبس به همراه او از زندان آزاد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن موطلایی را می شناسید ؟/او مقابل بانک ها کمین می کند+عکس چهره باز

راز اجساد 2 زن بدون لباس درون چمدان + تصاویر

حمله وحشتناک مارها به گچساران! /53 مار صید شدند! + عکس

میهمانی شبانه دو جوان در لواسان رنگ خون گرفت/ قتل به خاطر 500 هزارتومان !+عکس

این کارگر نانوایی همکارانش را بی هوش کرد تا نیت پلیدش را عملی کند +عکس

اقدام شنیع زن جوان با 5 عضو شورای شهر بابل! / امام جمعه چه گفت ؟! + سند

آخرین خبر از اولین اعدامی مفسد اقتصادی معروف!

عملیات سپاه برای دستگیری 5 عضو فاسد شورای شهر بابل + جزئیات رسوایی با یک زن

فوری / داعش مسئولیت حمله به کنسولگری ایران را پذیرفت + عکس

اعدام مادر مقابل چشمان فرزندش+عکس

اقدام شوم تازه داماد با دستور برادرعروس! + عکس و گفتگو

راز جسد تکه تکه شده دخترانه در کیسه زباله+عکس

کدخبر: 414747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟