به گزارش رکنا، به نقل از نشریه هیل، زندانیان 17 ایالت آمریکا قرار است به مدت سه هفته در اعتراض به شرایط بد زندان‌ها و به کار گماشتن زندانیان برای انجام کارهایی با حقوق پایین، دست به اعتصاب بزنند. این تظاهرات قرار است از 21 اوت آغاز شود و تا 9 سپتامبر ادامه داشته باشد.

این زندانیان آمریکایی قصد دارند با برگزاری این نوع اعتراض نشان دهند که خواستار بهبود شرایط زندگی در زندان، نوسازی، اصلاح حکم زندانیان و پایان یافتن دوره برده داری مدرن هستند.

یکی از سازماندهندگان این تظاهرات اعلام کرد: همه حوزه ها و صنایع به گونه ای به زندان Prison و زندانیان وابسته هستند. از غذاهایی که می خوریم گرفته تا فروشگاه هایی که در آنها خرید می کنیم. بنابراین ما باید بدانیم که از زندانها چه حمایتی می شود. این تظاهرات در واکنش مستقیم به شورش ماه آوریل در مرکز بازداشت کارولینای جنوبی است که در آن 7 زندانی Prisoner کشته شدند. مقامات زندان که خودشان باعث آغاز این شورش شدند، از موضع خود عقب نشینی کردند.

زندانیان 17 ایالت مختلف آمریکا قرار است برای نشان دادن اعتراض خود تحصن کنند و یا دست به اعتصاب غذا بزنند.

به دنبال آتش سوزی وحشتناک کالیفرنیا و به کار گرفتن زندانیان برای مهار آن در چند هفته اخیر، مسئله سوء استفاده از زندانیان برای امور کاری و پرداخت حقوق پایین به آنها به طور دقیق تحت بررسی قرار گرفته است. گزارشها حاکی از آن است که زندانیان آتش نشان به ازای هر ساعت کار تنها یک دلار دریافت می کنند و برای هر یک روز هم 2 دلار پاداش می گیرند.

این سازمان‌دهنده تظاهرات در ادامه خواستار پایان فوری برده داری در زندانها شد و گفت: همه افراد زندانی در هر زندان و مرکزی که در سراسر آمریکا قرار دارند باید به ازای کاری که انجام می دهند همانند دیگر کارگران عادی حقوق بگیرند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

سمیه 18 ساله از وحید 15 ساله آبستن شد / 8 روز در ویلا چه گذشت؟!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

حمله وحشیانه به فوتسالیست زن در قم پس از پایان مسابقه ! +عکس

صیغه 100 هزار تومانی مینا ! + جزییات

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

عکس لحظه اعدام 6 تبهکار مشهدی در یک اتاق/ آنها قبل مرگ چه گفتند !؟

جزئیات حادثه هولناک مرگ داماد آملی درسقوط با ماشین شاسی بلند به دره+عکس

رسوایی با کفش پاشنه بلند برای عروس خانم در ماه عسل

اولین اسامی اختلاسگران کشور اعلام شد / 17 مجرم کلان اقتصادی را بشناسید

عکس اعدام 6 مرد در زندان مشهد

کدخبر: 408818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟