اعتراض کودکان یمنی به جنایت هولناک متجاوزان سعودی+ تصاویر

کودکان یمنی در اعتراض به حمله عربستان سعودی به کشورشان، به خیابان‌های صنعا آمدند. آن‌ها تصاویری از کودکانی را که در حمله هوایی عربستان به اتوبوس مدرسه کشته شدند، به همراه داشتند.

این کودکان که سنین مختلفی داشتند شعار‌های ضد عربستان سر دادند و تابلو‌هایی به زبان عربی و انگلیسی حمل می‌کردند. یکی از تابلو‌هایی که در دست داشتند خطاب به ریاض نوشته بود: «چه کسی به شما اجازه داده خون کودکان یمن را بریزید؟»

روز پنجشنبه ائتلاف متجاوز Rapist سعودی یمن را بمباران کرد و ۵۱ نفر از جمله ۴۰ کودک ۱۰ تا ۱۳ ساله را به شهادت رساند. ۷۹ نفر نیز در پی این حادثه Incident مصدوم شدند. سازمان‌های بین المللی زیادی این حمله را محکوم کردند و «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، خواستار انجام تحقیقات شفاف درباره این حمله شد.

عربستان از پذیرش مسئولیت این حمله امتناع کرد، اما با فشار‌های بین المللی پذیرفت درباره حملات هوایی تحقیق کند. البته ریاض پیشتر هم گفته بود درباره حملات مرگبارش تحقیق می‌کند، اما علی‌رغم این ادعا، تغییری در روند حملات هوایی این کشور شکل نگرفت.

شایان ذکر است، عربستان سعودی و همپیمانانش در مارس ۲۰۱۵ به یمن تجاوز Rape کردند. بر اساس گزارش سازمان ملل از آن زمان تا پایان سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۰ هزار نفر کشته شده اند و بیش از ۴۰ هزار نفر مصدوم شده اند. حملات هوایی بیشترین تلفات را داشته اند. گروه‌های حقوق بشری، عربستان را به هدف گرفتن بیمارستان ها، بازار‌ها و زیرساخته‌های دیگر متهم کرده اند.

پس از سه سال تجاوز ائتلاف سعودی به یمن این کشور با بحران انسانی گسترده‌ای روبه‌رو است. بیش از ۲۲.۲ میلیون نفر در این کشور به کمک نیاز دارند. ۶۰ درصد جمعیت یمن غذایی برای خوردن ندارند و بیش از نیمی از یمنی‌ها نیازمند خدمات پزشکی بنیادی هستند.

8470681_446

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

محکومیت بازیگر زن فیلم های ناجور به زندان و شلاق در دادگاه تهران

راز سجاده ای که در فرودگاه امام خمینی شیطانی شده بود + عکس

مادر داماد، پسر همسایه را برای دوستی شوم سراغ عروس فرستاد !

تجاوز وحشیانه به دختر14 ساله در پارک / او را برهنه پیدا کردند + عکس

مریم قبل از خودکشی پیام اشتباهی برای دوست پسرش فرستاد !

ارتباط شوم ساناز با پزشک زیبایی / او شوهرش را نمی خواست

قرارهای پنهانی دختر و پسر عمو بدجوری لو رفت

راز شوم جولان این زن جوان با 206 در خیابان های تهران

زن همسایه برای همخوابی با پسر قوی هیکل همسایه پول هم می داد + عکس

دستگیری 2 مرد شیطان صفت با 36 پرونده شوم + عکس

نیمه شب شوهر عمه ام به من تجاوز کرد / ناگفته های تلخ شیرین 15 ساله

خودکشی زن جوان تهرانی در استوری لایو اینستاگرام / شوهرش دیر رسید!

دردسر خودکشی تازه داماد تهرانی، عروس را به دردسر انداخت + عکس

کدخبر: 407145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟