به گزارش رکنا، به نقل از هافینگتن پست، کارزار «جنگ را متوقف کنید» اعلام کرد با توجه به این که قرار است دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز جمعه 22 تیر امسال به انگلیس سفر کند، سازماندهی تظاهرات علیه وی آغاز می شود. این کارزار در بیانیه‌ای اعلام کرد ائتلافی با عنوان «همه علیه ترامپ» شکل گرفته است که کارزار «جنگ را متوقف کنید» نیز بخشی از آن است و برای سازماندهی تظاهرات علیه رئیس جمهور آمریکا تلاش می کند.

به گزارش «کارزار جنگ را متوقف کنید»، قرار است بزرگ ترین تظاهرات ممکن علیه ترامپ Trump در انگلیس برگزار شود و همه مخالفان ترامپ، در لندن و در دیگر شهرها، باید برای این رویداد مهم آماده شوند. در بیانیه این کارزار آمده است: ترامپ یکی از واکنش‌برانگیزترین روسای جمهور تاریخ آمریکاست که اسلام هراسی اش ثابت شده و با برافروختن جنگ ها و بمباران ها در خاورمیانه، تنش ها را افزایش داده است. در ادامه بیانیه آمده همچنین ترامپ حقوق فلسطینیان را زیر پا گذاشته و جهان را در آستانه جنگ قدرت های بزرگ قرار داده است.

در پایان این بیانیه از همه مخالفان آمریکا و ترامپ، هواداران صلح، طرفداران حقوق بشر و نیز مخالفان سیاست های خارجی جنگ‌افروزانه دولت انگلیس خواسته شده است برای برگزاری بزرگ‌ترین تظاهرات علیه ترامپ آماده شوند و با یکدیگر همکاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟