جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها علیه کودکان فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) با حمله به مدرسه ای در ابو النوار، منطقه بَدَوی نزدیک قدس شرقی، بخش هایی از آن را تخریب کردند.

به گفته ساکنان محلی، نیروهای رژیم صهیونیستی با پشتیبانی بالگردهای ارتش وارد مدرسه شدند و دو کلاس درس آن را کاملا تخریب کردند. این حمله تلفاتی در پی نداشت.

مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کردند دو کلاس درس که به تازگی به ساختمان اصلی این مدرسه اضافه شده بودند، مجوز ساخت نداشتند.

این مدرسه تنها محل تحصیل در منطقه ابوالنوار است که در سال 2014 در 3 کیلومتری قدس شرقی تاسیس شد و در حال حاضر، ظرفیت آن جوابگوی دانش آموزان این منطقه نیست.

در اوایل سال 2016 نیز نیروهای رژیم صهیونیستی مدرسه ای را که مدت ها قبل دولت فرانسه در این منطقه ساخته بود، تخریب کرد. اگرچه ساکنان محلی این مدرسه را بازسازی کرده بودند و دانش آموزان از نعمت برق، آب، آزمایشگاه، و زمین بازی محروم بودند.

سال هاست که رژیم صهیونیستی سعی کرده است جامعه محلی اعراب ابوالنوار را که جمعیتی بالغ بر 700 نفر دارد، از این منطقه پراکنده سازد تا از این طریق فاز جدید شهرک‌سازی را در زمین های آنها آغاز کند.

رژیم صهیوینستی در حالی اقدام به تخریب دو کلاس درس بدون مجوز کرده است که این رژیم سال هاست بدون توجه به قطعنامه ای بین المللی به شهرک‌سازی غیرقانونی در سرزمین فلسطینی ها ادامه می دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 354213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟