به گزارش رکنا و به نقل از سی‌ان‌ان، «تراویس لوک دومینگز» یک مرد از ایالت «یوتا» آمریکا به دلیل تهدید به کشتن Killing «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور محاکمه می‌شود. هیئت منصفه قضات در یوتا این مرد را به تهدید ترامپ، پلیس Police و مردم در یک مجتمع سینمایی، یک بانک و مکان‌های دیگر متهم کرد.

دومینگز 33 ساله گفته است: «من یک عضو نیروی دریایی هستم. امروز بیدار شدم و تصمیم گرفتم دونالد ترامپ Trump را بکشم. من ترامپ نژادپرست و تبعیض‌گرا را امروز می‌کشم. شما خوک‌ها نه می توانید جلوی من را بگیرید و نه ترامپ را نجات دهید».

سی‌ان‌ان ادعای دومینگز درباره عضویت در نیروی دریایی آمریکا را تایید نکرده است. گفته می‌شود دومینگز هم اکنون در زندان Prison یوتا است و عصر پنجشنبه در دادگاه حاضر می‌شود.

دفتر دادستانی آمریکا اعلام کرد دومینگز در 4 دسامبر 2017 ترامپ را تهدید کرد. ترامپ در آن روز به یوتا سفر کرده بود تا تصمیمش برای کوچک کردن وسعت دو اثر ملی در این ایالت را اعلام کند.

بیانیه وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد دومینگز کمی بعد از این موضوع از طریق اینترنت به تهدید مردم و پلیس در یک مجتمع سینمایی پرداخت. او گفت با سلاح یا مواد منفجره به مردم آسیب می‌رساند.

در این بیانیه آمده است دومینگز پس از یک تهدید دیگر، در شب سال نو در مجتمع سینمایی مشاهده شد و پلیس او را بازداشت کرد. سرویس مخفی آمریکا هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟