ترامپ:کره شمالی در فهرست کشور‌های حامی تروریسم قرار گرفت/تحریم‌ها را علیه پیونگ یانگ افزایش می‌دهیم

دونالد ترامپ Trump رئیس جمهور آمریکا که سخنانش از طریق شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن» در حال پخش بود، گفت: «اکنون کره شمالی در فهرست کشور‌های حامی تروریسم قرار گرفت، این اقدام باید مدت‌ها پیش به انجام می‌رسید.»

وی افزود: کره شمالی علاوه بر تهدید جهان به واسطه بمب‌های هسته ای، مکرراً از تروریسم بین المللی با روش‌هایی مانند مبادرت به ترور Assassination در خاک کشور‌های خارجی حمایت کرده است.

ترامپ افزود: قرار گرفتن کره شمالی در فهرست کشور‌های حامی تروریسم، موجب وضع تحریم‌های بیشتری علیه پیونگ یانگ، افراد مرتبط با اقدامات این کشور و نیز حمایت از تلاش‌های حداکثری در راستای منزوی کردن این کشور خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا در نطق تلویزیونی خود گفت: در این راستا، وزارت خزانه داری آمریکا فردا تحریم‌های جدیدی را علیه کره شمالی اعلام می‌کند و این اقدام را طی ۲ هفته آینده ادامه خواهد داد تا در پایان این مدت بیشترین سطح تهدیدات علیه پیونگ یانگ اعمال گردد.

دونالد ترامپ تاکید کرد: کره شمالی باید برنامه موشکی و هسته‌ای خود را خاتمه داده و کلیه حمایت‌های خود را از تروریسم بین المللی متوقف نماید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 329574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟