دستگاه کنترل کیفیت هوا در روزهای آلودگی هوا

یک دستگاه کنترل کیفیت هوا موسوم به "BREATHE Smart ۲" دستگاهی قابل حمل است که سطح آلودگی هوا را در لحظه نشان می‌دهد.

به گزارش رکنا ، آلودگی و ذرات معلق در هوا در همه جا وجود دارند و هوایی را که ما تنفس می‌کنیم برای سلامتی ما خطرناک می‌کنند. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی(WHO)، تعداد قربانیان ناشی از آلودگی هوا در جهان هر ساله ۴.۲ میلیون نفر است. بنابراین تردیدی نیست که باید به هر نحو از خود در برابر این خطر مراقبت کنیم.

دستگاه کنترل کیفیت هوا موسوم به "BREATHE Smart ۲" دستگاهی قابل حمل است که سطح آلودگی هوا را در لحظه نشان می‌دهد. این دستگاه، آلودگی هوا را با یک حسگر دقیق لیزری اندازه‌گیری می‌کند و شاخص کیفیت هوا(AQI) را در هر مکان نشان می‌دهد.

استفاده از این دستگاه نیز آسان است و ظرف چند ثانیه تنظیم می‌شود. مهم‌تر اینکه به هیچ تلفن هوشمند ، برنامه یا حق اشتراکی برای استفاده از آن نیاز نیست.

با استفاده از این دستگاه می‌توان دانست که چه زمانی برای بیرون رفتن از خانه مناسب است و چه زمانی بهتر است که در خانه بمانیم. این دستگاه حتی ریزگردهای مضر و ذرات دود سیگار را نیز تشخیص می‌دهد.

علاوه بر اینها، یک نمودار از تاریخچه قرائت‌های حداکثر ۳۰ روزه این دستگاه قابل دسترسی است.

این دستگاه دارای پنج زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و ایتالیایی است و به قدری کوچک است که به راحتی در کف دست کاربر قرار می‌گیرد.

دستگاه کنترل کیفیت هوای "BREATHE Smart ۲" صد و بیست دلار قیمت دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656615 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟