نقش تی آنتی‌باکتریال در محیط‌های خانگی و بیمارستانی

به گزارش رکنا، یکی از دغدغه‌های افراد در هنگام استفاده از تی، آلودگی این ابزار و انتقال آن به فضاهای به ویژه حساس نظیر بیمارستان‌ها است که برای پاسخ به این نیاز، یکی از صنایع نساجی تی آنتی‌باکتری حاوی نانوذرات را تولید و به بازار عرضه کرده است.

با افزودن نانوذرات به الیاف مورد استفاده در تولید تی، خاصیت از بین بردن میکروب ها و باکتری‌ها در سطح فراهم می‌شود؛ از این رو این تی قابلیت حذف درصد زیادی از باکتری‌ها و قارچ‌ها را دارد و برای از بین بردن گرد و غبار و شستشوی سطح زمین در بخش‌های حساس به آلودگی مانند بیمارستان‌ها، هتل ها، مدارس، مهدکودک ها و آسایشگاه‌های سالمندان مناسب است.

ویژگی های ساختاری تی آنتی‌باکتریال

تی میکروفایبر آنتی باکتریال از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارد. دارا بودن الیاف نازک و حذف رطوبت و آلودگی‌های چرب از دیگر قابلیت‌های این ابزار است که باعث کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می شود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، از ویژگی‌های مهم این تی‌ می‌توان به پایداری خاصیت آنتی باکتریال پس از دفعات متعدد شست و شو، قابلیت جذب آب و ساختاری از جنس پلی استر حاوی نانوذرات اشاره کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟