سامسونگ تولید گلکسی Tab S7 پلاس 5G را تائید کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اطلاعات جدیدی از یکی از محصولات سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. این اطلاعات به ما از وجود یک تبلت جدید در خط تولید این شرکت خبر می‌دهند.

وب‌سایت سامسونگ آلمان، اطلاعات صفحه پشتیبانی جدیدی را برای شماره مدل Galaxy Tab S7 پست کرده است. این همان دستگاهی است که پیشتر با شماره مدل SM-T976B در سایت Geekbench مشاهده شده بود. این صفحه اطلاعات زیادی در مورد Tab S7 منتشر نکرد، اما ناخواسته وجود تبلت جدید توسط آن تائید شد. صفحه پشتیبانی پس از انتشار گزارش اولیه حذف شده است.
مشخصات تبلت جدید سامسونگ

همانطور که در لیست Geekbench نشان داده شده است، گلکسی Tab S7 پلاس 5G از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد، بنابراین ما انتظار داریم که تبلت مذکور از شبکه‌های 5G پشتیبانی کند. یک باتری بزرگ ۹۸۰۰ - ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی این تبلت انرژی می‌دهد. البته در نسخه معمولی این دستگاه که دارای نمایشگر ۱۲.۴ اینچی است از باتری ۷۷۶۰ میلی‌آمپری استفاده شده است. هر دو نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز هستند.

سامسونگ تولید گلکسی Tab S7 پلاس 5G را تائید کرد

سامسونگ در تلاش است تا دسته بعدی تجهیزات سخت افزاری پرچمداران خود را معرفی کند. این شرکت در ماه آگوست یک رویداد زنده را برگزار خواهد کرد که در آن سری جدید گلکسی نوت ۲۰، گلکسی Z Flip 5G جدید و گلکسی فولد ۲ را که طرفداران مدت‌های زیاد انتظار آن را می‌کشند، معرفی می‌کند.

سامسونگ علاوه‌بر تولید گوشی‌های هوشمند بسیار پرطرفدار به ساخت تبلت‌های جذاب نیز شهرت دارد. این شرکت تاکنون موفق شده با تولید تبلت‌های بسیار کاربردی، نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. البته این شرکت در این زمینه تنها نیست و رقبای سرسختی مانند اپل و هوآوی دارد. البته این شرکت به اندازه تلفن‌های هوشمند خود روی تبلت‌هایش تمرکز ندارد اما می‌توان گفت توانسته طرفداران این محصول را راضی نگه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟