تلفن هوشمند رولی ال‌جی سال آینده به بازار می‌آید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون خبری از گوشی منعطف ساخته شده توسط ال‌جی در فضای مجازی منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد محصول جذاب‌تری را به کاربران خود ارائه دهد. بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، ال‌جی در حال کار کردن روی دستگاهی است که می‌توان آن را به طور کامل رول کرد. البته اگر به یاد داشته باشید، آگوست سال گذشته رندر‌های سه‌بعدی از طراحی این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود. رندر‌های مذکور براساس طراحی اولیه‌ای ساخته شده بودند که ال‌جی پیشتر ثبت کرده بود.

البته گاهی اوقات هیچ محصولی از طراحی‌های اولیه و رندر‌ها به مرحله نهایی نمی‌رسد. اما مثل اینکه این بار وضعیت متفاوت است. بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شرکت ال‌جی تلفن همراه رولی خود را که اکنون با کد Project B شناخته می‌شود، در ماه‌های اولیه سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند.


12167179_992

شرکت سازنده نمایشگر تلفن هوشمند آینده ال‌جی

یک مطلب بسیار جالب درباره این دستگاه، صفحه نمایش آن است. خود شرکت سازنده نمایشگر این گوشی را تولید نمی‌کند، بلکه BOE وظیفه انجام دادن این کار را بر عهده دارد؛ هنوز دلیل این مسئله مشخص نیست. تولید نمونه اولیه هم‌اکنون در کارخانه ال‌جی در Pyeongtaek در حال انجام است. حدود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نمونه اولیه تولید شده‌اند و معمولاً قبل از رسیدن به مرحله نهایی محصول، سه تا چهار دور این کار انجام می‌شود.

گوشی‌های هوشمند آینده ال‌جی

گوشی جدید پروژه B برای بازگرداندن ال‌جی به میدان رقابت تلفن‌های هوشمند به نظر کارآمد می‌آید. این شرکت تاکنون ۲۰ بار پشت سرهم در سه‌ماهه‌های مختلف سال سرمایه از دست داده است. در کنار Project B، گفته می‌شود ال‌جی در نیمه اول سال ۲۰۲۱ یک تلفن پرچم‌دار جدید را رونمایی خواهد کرد که کد آن Rainbow است. همچنین گفته می‌شود این شرکت یک تلفن هوشمند "افقی" را در نیمه دوم سال جاری میلادی با نام رمزگذاری شده Wing روانه بازار خواهد کرد. هنوز مشخص نیست این دستگاه چیست.

 

کدخبر: 582658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟