رباتی که به پرستاران در بخش‌ کرونایی ها کمک می‌کند

به گزارش رکنا، شرکت نرم افزاری UiPath سیستمی را ابداع کرده که فرایند‌های کند در سیستم‌های خدمات درمانی را تسریع می‌کند و به دنبال‌ آن وقت آزاد بیشتری برای پرستاران مهیا می‌شود.

بیمارستان دانشگاه Mater Misericordiae در دوبلین اکنون ربات‌هایی دارد که به سرعت وظایف اداری و رایانه‌ای را انجام می‌دهند که پرستاران به طور معمول باید وقت زیادی را برای انجام دادن آنها اختصاص می‌دادند.

امید است با فراهم کردن زمان بیشتر برای پرستاران، آنها بتوانند زمان بیشتری در کنار بیماران مبتلا به COVID-19 که شرایط بحرانی دارند را سپری کنند.

توسعه دهندگان نرم افزار در UiPath سیستمی را توسعه داده‌اند که باعث سرعت بخشیدن به فرآیندهای غالباً دست و پا گیر در سیستم مراقبت‌های بهداشتی می‌شود.

این فناوری همچنین روند تجزیه و تحلیل و اطلاع رسانی نتایج آزمایش COVID-19 را به بیماران و سازمان‌های مختلف در سراسر جهان سرعت خواهد بخشید.

جینی جری مدیر بخش پرستاری، کنترل و جلوگیری از عفونت در این بیمارستان می‌گوید: به کمک این نرم افزار جدید که مانند ربات عمل می‌کند، وقت آزادتری برای کادر درمانی مهیا می‌شود؛ روزانه ۳۰ درصد از وقت پرستاران صرف فعالیت‌های اداری می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 554287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟