رقیب ساعت اپل به بازار آمد

اگرچه در بازار ساعت های هوشمند، تولیدات اپل شهرت زیادی دارند. اما یک ساعت ۶۷ دلاری با قابلیت ردگیری وضعیت خواب افراد و ۳۰ روز عمر باتری می تواند رقیبی جدی محسوب شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی جی آر، ساعت های اپل علیرغم مزایای خود، اشکالاتی نیز دارند که از جمله آنها می توان به قیمت بالا، ناسازگاری با سیستم عامل اندروید، عدم پشتیبانی از قابلیت بررسی وضعیت و شرایط خواب افراد و غیره اشاره کرد.

از همین رو، برخی شرکت های رقیب در تلاش هستند تا با تولید ساعت های هوشمند ارزان قیمت، قسمتی از سهم اپل از بازار ساعت های هوشمند را از آن خود کنند. یکی از این ساعت ها Amazfit Bip نام دارد که توسط شرکت چینی هوآمی تولید شده و قادر به کنترل ضربان قلب در تمام طول شبانه روز نیز هست.

از جمله دیگر امکانات این ساعت می توان به ردگیری فعالیت های فرد در طول روز، جی پی اس، بلوتوث و خدمات پس از فروش ۱۲ ماهه اشاره کرد. ساعت یادشده تنها ۳۲ گرم وزن دارد و مجهز به نمایشگر کوچک ۱.۲۸ اینچی است. شارژ ساعت یادشده برای ۳۰ روز استفاده تنها ۲.۵ ساعت به طول می انجامد.

از این ساعت می توانید برای کسب اطلاع از میزان کالری سوزانده شده در روز، میزان مسافت طی شده، بررسی وضعیت خواب، برنامه ریزی برای دویدن بر روی زمین، تردمیل و غیره، برنامه ریزی دوچرخه سواری و راه رفتن و غیره استفاده کنید.

دریافت ایمیل، پیامک، پیامهای شبکه های اجتماعی فیس بوک، توئیتر، واتس اپ، لینکداین، اسنپ، اسلک و غیره، تماس ورودی، پیش بینی وضعیت آب و هوا و سازگاری با برخی دیگر از اپلیکیشن های تلفن همراه از جمله مزایای ساعت Amazfit Bip است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 459332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟