، هفته گذشته تصویری از یک تخم مرغ کاملاً معمولی با نام کاربری world_record_egg@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام پست شد. در بخش زیرین این تصویر نوشته شده بود: بیایید با ثبت رکورد جهانی بیشترین تعداد لایک در اینستاگرام، رکورد «کایلی جنر» را بشکنیم.

کایلی جنر یکی از سلبریتی‌های مشهور امریکایی است که بیشترین لایک را در صفحه اینستاگرام به خود اختصاص داده است. یک سال پیش عکس انگشت دختر کوچک این سلبریتی در مدت زمانی کوتاه 24 میلیون لایک دریافت کرد. از آن زمان تاکنون هیچ کس نتوانسته بود رکورد این سلبریتی را در دریافت لایک بشکند.

عکس تخم مرغ مذکور درعرض 9 روز 25 میلیون لایک دریافت کرده و رکورد بیشترین لایک در این شبکه اجتماعی را به خود اختصاص دهد. جالب اینجاست که بسیاری از سلبریتی‌ها از جمله کایلی جنر این عکس را لایک کرده و در خصوص این عکس اظهارنظر کرده و کامنت گذاشتند. جنر حتی در بخش زیرین عکس، ویدئویی درباره شکستن یک تخم مرغ در جاده‌ای داغ منتشر کرده و نوشت: وقتی کایلی شکستن رکورد خود را با این عکس تماشا می‌کند... بسیاری از کاربران از سراسر جهان به زبان‌های مختلف در زیر تصویر این عکس کامنت گذاشته و اظهارنظر کردند. جالب اینجاست تا حال حاضر هیچ ایرانی به زبان فارسی درخصوص این عکس کامنتی نگذاشته است. تا حال حاضر هویت این حساب کاربری مشخص نشده است اما بسیاری بر این باورند که این حساب از سوی برخی از هنرمندان و سلبریتی‌ها تنها برای شکستن رکورد کایلی ثبت شده است. با ثبت بیشترین رکورد لایک تنها با عکس یک تخم مرغ معمولی، افراد پشت پرده این اکانت مرموز با ارسال متنی در استوری از تمامی لایک‌کنندگان تشکر کردند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 452344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟