حسگر اثر انگشت وان‌پلاس 6T با هربار استفاده سریع‌تر می‌شود!

به گزارش رکنا، به تازگی اطلاعاتی در مورد حسگر اثر‌ انگشت گوشی OnePlus 6T منتشر شده که نشان می‌دهد این قفل امنیتی در 34 دهم ثانیه عمل می‌کند. به نظر می‌رسد این شرکت از عملکرد حسگر اثر‌ انگشت تولید شده برای مدل 5T رضایت نداشته و با ایجاد تغییرات و اصلاحات، حال به قفل صفحه مورد نظر شرکت دست یافته است.

زمانی که کاربر انگشت خود را بر روی صفحه می‌گذارد، رنگی سبز روشن می‌شود تا اثر انگشت خوانده شود، در واقع شرکت وان‌پلاس به این نتیجه رسیده که رنگ سبز تاثیری مثبت بر روی سرعت خواندن اثر انگشت دارد. اثرانگشت خوانده شده با مدل ذخیره شده از مالک گوشی بر بستر پلتفرم اسنپدراگون 845 مطابقت داده می‌شود و اگر اثرانگشت درست بود قفل گوشی باز می‌گردد. نکته جالب آن جاست که هربار کاربر از اثر انگشت خود برای باز کردن قفل گوشی استفاده می‌کند، اثرانگشت آن ثبت می‌شود و با مطابقت با مدل اصلی (اثرانگشتی که به عنوان نمونه از مالک گوشی ذخیره می‌گردد) نقاطی از اثرانگشت که در مدل اصلی وجود نداشته باشد به آن اضافه می‌گردد، در واقع با هر بار استفاده از این ویژگی مدل اثرانگشت ذخیره شده کامل‌تر شده و در نتیجه شناسایی اثرانگشت سریع‌تر رخ می‌دهد.

حتی این حسگر قادر است اثرانگشت کاربر، هنگامی که مرطوب است یا بریدگی در آن وجود دارد را نیز اسکن کند و به مدل اصلی اضافه کند، به این ترتیب گوشی، حالت مرطوب اثرانگشت شما را خواهد شناخت و دفعه بعدی که با دست مرطوب از حسگر اثرانگشت استفاده می‌کنید، سریع قفل گوشی باز می‌شود.

همچنین این شرکت چند توصیه به خریداران خود کرده که کار با اثرانگشت این شرکت را بهبود می‌بخشد. وان‌پلاس ابتدا اعلام کرده که حتما سیستم‌عامل گوشی خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید، درجه حرارت دست نباید بیش‌ از حد بالا یا پایین باشد، نمونه اولیه اثرانگشت را در محیطی با روشنایی بالا بر روی گوشی اسکن نکنید، در واقع اگر محیط تاریک باشد و نور مورد نیاز از صفحه گوشی تامین شود بسیار بهتر است. تمیزی انگشت و صفحه موبایل عامل مهمی است که باید رعایت شود. تا زمانی که قفل گوشی باز نشده انگشت خود را از محل حسگر برندارید، وان‌پلاس همچنین توصیه می‌کند از محافظ صفحه رسمی این شرکت برای مدل 6T استفاده نمایید.

OnePlus 6T در ماه نوامبر معرفی گردید و از مشخصات آن می‌توان به صفحه 6.41 اینچی، رزولوشن 1080*2340، اندروید 9، حافظه 128 یا 256 گیگابایتی، رم 6 یا 8 گیگابایتی و دوربین دوگانه 20 و 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟