اسپیکر هوشمند «سنس وان‌های ادیشن»

شرکت امریکایی تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی «سنس» امسال از اسپیکر هوشمند خود رونمایی کرد. این اسپیکر هوشمند، «سنس وان‌های ادیشن»(Sonos One, Hay edition) نام دارد و قادر به اتصال به «الکسا» دستیار صوتی آمازون نیز است. به گفته گاردین این اسپیکر هوشمندترین اسپیکر مجهز به فناوری متمرکز بر موسیقی در سراسر جهان است. اسپیکر هوشمند «سنس وان‌های ادیشن» در پنج رنگ مختلف و با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می‌شود.

هدست هوشمند «WH-1000XM3»

شرکت ژاپنی سونی امسال همانند سال‌های گذشته در حوزه فناوری فعال بود. این شرکت در سال 2018 هدست‌هایی به نام«WH-1000XM3» را روانه بازار Store کرد. هدست‌های مذکور فوق‌العاده سبک و راحت هستند. از ویژگی‌های این هدست‌ها می‌توان به این اشاره نمود هنگامی‌ که کاربر از آن استفاده می‌کند کاملاً صداهای اطراف آن مسدود می‌شود. هدست «WH-1000XM3» از کنترل تطبیقی صدا استفاده می‌کند تا کاربر هیچ صدایی از محیط اطرافش را نشنود. این محصول با قیمت 330 دلار عرضه می‌شود.

زنگ در هوشمند «نست هِلو»(Nest Hello)

اگر افراد به‌دنبال یک زنگ در مجهز می‌گردند زنگ «نست هِلو» (Nest Hello) گزینه خوبی است. زنگ در «نست هِلو» طراحی جذاب و متفاوتی دارد و می‌تواند با استفاده از فناوری تشخیص چهره لیست افرادی را که به شما مراجعه می‌کنند ثبت کند و افراد را قادر می‌سازد تا هنگامی که حتی خارج از خانه هستند با افرادی که به آنها مراجعه می‌کنند، صحبت کنند. به گفته گاردین، این زنگ کیفیت بالایی دارد و یک زنگ کاملاً هوشمند است. زنگ «نست هِلو» با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می‌شود.

هدست واقعیت مجازی «Oculus Go»

کمپانی امریکایی «Oculus VR» امسال از آخرین هدست واقعیت مجازی خود به‌نام «Oculus Go» رونمایی کرد.برخلاف بسیاری از هدست‌های پیشین که این کمپانی توسعه داده، هدست مذکور نیازی به یک گوشی هوشمند یا یک رایانه برای استفاده از آن وجود ندارد. هنگامی که کاربران هدست مذکور را روی چشمان خود قرار می‌دهند به طور کاملاً عجیب به یک دنیای دیگر وارد می‌شوند که بسیار آنها را سرگرم می‌کند. این محصول با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟