سونی  اسباب‌بازی می سازد

پیش از این، پتنت‌هایی توسط شرکت سونی گواهینامه حق احتراع گرفته و ثبت شده بودند. این پتنت‌ها در سال 2017 منتشر شده بودند که در پی انتشار این پتنت‌ها شایعه شده بود که شرکت سونی قصد دارد برای کنسول دستی خود، PS Vita یک جایگزین معرفی کند اما این شرکت اعلام کرده است که پتنت یاد شده مربوط به کارتریج یک اسباب‌بازی است که برای کودکان طراحی خواهد شد که Sony Toio نام خواهد داشت. در نتیجه هیچ کنسول قابل حملی قرار نیست توسط سونی به بازار Store ارائه شود.

این پتنت کارتریج که توسط سونی ارائه شده، نمی‌تواند جایگزین کنسول دستی PS Vita شود. این اختراع طراحی یک کارتریج بازی الکترونیکی را نشان می‌دهد که متعلق به بخش تعاملی سرگرمی Hobby شرکت سونی در کره جنوبی است. این شرکت اطلاعات حقوقی مالکیت معنوی این اختراع را ماه پیش به صورت عمومی معرفی کرده است.

سونی در حال ساختن اسباب‌بازی برای کودکان است

از آنجا که این یک طراحی پتنت است، جزئیات دقیقی درباره نحوه عملکرد کارتریج داده نشده است، اگرچه اطلاعات لو رفته از آن نشان داده است که این دستگاه از فلز و رزین مصنوعی ساخته شده است اما این نشان می‌دهد که سونی قصد دارد نسل PS Vita را ادامه دهد چرا که این کنسول دستی به طور گسترده به عنوان یک شکست شناخته می‌شود. PS Vita از زمان ارائه آن به بازار فقط 16 میلیون دستگاه به فروش رساند این در حالی است که رقیب این دستگاه، نینتندو 3DS در همین بازه زمانی، 73 میلیون و نسخه قبلی کنسول پلی‌استیشن یعنی PSP حدود 80 میلیون دستگاه به فروش رسید. گفته می‌شود سونی قصد دارد سال بعد خط تولید PS Vita را در ژاپن قطع کند.

در ادامه تصاویر پتنت و کارتریج اسباب‌بازی آینده سونی را از نظر می‌گذرانید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟