پنگوئنی که تا ۲۰ ساعت در آسمان پرواز می‌کند+عکس

این پهپاد باید توسط دو نفر کنترل شود و تجهیزات هدایتی آن را روی یک وانت نصب کرده و حمل می‌کنند. جالب است بدانید که برای مونتاژ این پهپاد کمتر از ۱ ساعت زمان لازم است؛ همچنین پهپاد دارای سیستم پرتاب قابل حمل و چتر نجات است که هدایت آن را ایمن می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این پهپاد وجود موتور برقی با سیستم گرما و سرمای اختصاصی است. وجود چنین سیستمی باعث می‌شود که پهپاد بتواند در سرمای زیر صفر هم به کار خود ادامه بدهد، در واقع پهپاد مورد نظر می‌تواند در دمای منفی ۲۵ تا مثبت ۵۰ درجه‌ی سانتیگراد دوام بیاورد.

گفته شده که تعویض تمامی اجزای موتور پهپاد نیز آسان است زیرا آن را به صورت ماژولار طراحی کرده‌اند. این موتور ساده صدای کمی هم تولید می‌کند و باعث شده پهپاد بتواند به صورت مخفی هم گشت‌زنی کند. ناگفته نماند که این پهپاد یک دوربین دید در شب هم دارد که می‌تواند اطلاعات دریافتی را با سرعت ۱۲ مگابیت در ثانیه به مرکز فرماندهی بفرستد. چهار دوربین موجود در پهپاد قابلیت زوم از ۱۵ ایکس تا ۳۰ ایکس را دارند.

این پهپاد جالب می‌تواند تا ارتفاع ۳۰۰۰ متری از سطح زمین اوج بگیرد و بیشترین سرعت حرکت آن نیز ۳۲ متر در ثانیه برآورد شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

1882818_302

کدخبر: 439265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟