جگوار لندروور و موتورسیکلت‌سازی آرک با هم شریک می شوند

این موتورسیکلت‌ساز بریتانیایی توسط مدیر اسبق جگوار آقای مارک ترومن تأسیس شده و اخیراً نیز اولین محصول خود با نام وکتور را رونمایی کرده است.

این موتورسیکلت از ساختار کربن کامپوزیتی سبک‌وزن و مونوکوک ماژول باتری سود برده تا به این ترتیب وزن وسیله کاهش یابد و از نظر استحکام نیز موتورسیکلتی در حد مدل‌های موتو جی پی تولید گردد. علاوه بر این موتورسیکلت آرک وکتور دارای بازوهای جلو و عقب فیبر کربنی، دامپرهای سفارشی Ohlins و ترمزهای برمبو می‌باشد. در کل وزن وکتور برابر با 220 کیلوگرم می‌باشد که تقریباً مشابه وزن بایک های اسپورت مرسوم احتراق داخلی است.

نیروبخش وکتور پیشرانه الکتریکی پیشرفته و مجموعه باتری‌ای است که شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.1 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 193 کیلومتر در ساعتی ایجاد می‌کند. این موتورسیکلت همچنین با یک‌بار شارژ در شهر 320 کیلومتر و در شهر بزرگراه نیز 193 کیلومتر را طی می‌کند. وکتور از کلاه ایمنی پیشرفته‌ای سود می‌برد که درون خود دارای هدآپ دیسپلی نیز می‌باشد.

مدیر ارشد صندوق سرمایه‌گذاری InMotion می‌گوید:

از نظر ما شرکت آرک پیشروی تکنولوژی در فضایی متفاوت است. مأموریت ما توسعه و گسترش حضور جگوار لندروور در دنیای جدیدی از حمل‌ونقل پریمیوم است. ما قدرت ارتباط احساسی و تولید محصولات بسیار جذاب را می‌دانیم بنابراین همکاری با آرک طبیعی است. وکتور پیشرفت باورنکردنی در نسل آینده موتورسیکلت‌ها به وجود خواهد آورد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 435030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟